چه کسی حرمت خون شهدا را نگه می دارد
از خون جوانان وطن لاله دمیده

السلام علیک یا جوادالائمه (ع)

همین بس در مقام این بزگوار که امام رضا (ع) می فرمانید:

كه هركس مرا به حق جوادم قسم دهد او را نااميد برنمي گردانم

انشالله روزی برسه که سعادت زیارت این بزرگوار نصیب همه محبین آن امام گردد
ان شاالله



 

 

برای دیدن بقیه عکسها به ادامه مطلب مراجعه نمایید



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 24 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط مهدی آئین پرست
شهید تفحص «مجید پازوکی» متولد اول فروردین ماه سال 1346 است؛ وی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به عضویت بسیج مسجد لرزاده درآمد و برای گذراندن دوره آموزشی در سال 1361 به عنوان تخریبچی، وارد جبهه‌ شد؛ وی در این مسیر یک بار از ناحیه دست راست مصدوم شد و بار دیگر از ناحیه شکم؛ حالش خوب نبود اما درد را با خنده پذیرایی می‌کرد.
به گزارش فارس پس از پایان جنگ تحمیلی در سال 1369، منطقه کردستان، کانی‌مانگا و پنجوین حضور او را در قرارگاه رمضان و جنگ با ضدانقلاب و اشرار غرب کشور به خاطر سپردند؛ در سال 1371 با آغاز کار تفحص لشکر 27 محمدرسول الله(ص) در منطقه جنوب او نیز  به خیل جستجوگران نور پیوست و با اطلاعات دقیق از منطقه، گذرگاه می‌زد.
مجید بعد از عروج دوست دیرینه‌اش شهید «علی محمودوند» مسئولیت گروه تفحص لشکر 27 را بر عهده گرفت و در روز هفدهم مهر ماه سال 1380، نزدیک پاسگاه وهب عراق منطقه عمومی فکه به شهادت رسید و پیکر مطهرش در قطعه 27 بهشت زهرا(س) نزدیک مزار دوست همیشگی‌اش علی آقا، آرام گرفت.
سردار «جعفر جهروتی‌زاده» جانباز 70 درصد، راوی آشنای مناطق عملیاتی فکه، عین‌خوش و شرهانی در گفت‌وگوی با فارس خاطره‌ای را از شهید پازوکی روایت می‌کند: 

***
شهید «مجید پازوکی» برای‌مان تعریف می‌کرد: «در منطقه فکه بودیم؛ یکی از عراقی‌ها که مدتی در ایران اسیر بود، به زبان فارسی تسلط داشت، می‌گفت که یکی از سربازان ایرانی را کشته و در نقطه‌ای که خودش نشان می‌داد، به خاک سپرده است و اصرار می‌کرد بروید او را پیدا کنید.
ما به او توجهی نکردیم تا به کارمان برسیم؛ آن عراقی هم رفت؛ صد متر جلوتر رفته بود که دیدیم نشسته روی زمین و گریه می‌کند؛ ما تعجب کردیم و به سراغش رفتیم؛ آن عراقی، خودش را روی پیکر شهیدی که تقریباً سالم مانده بود، انداخته و گریه می‌کرد و می‌گفت: والله، اولیاء الله؛ عراقی هم به این رسیده بود شهدای ما برگزیده بودند».
شهید پازوکی هم بعد از مدتی در همان جایی که این شهید پیدا شده بود، به شهادت رسید.





تاریخ: چهار شنبه 19 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط مهدی آئین پرست

اوایل بهمن ۶۲ بود. آرام و بی‌سر و صدا ساک کوچک و جمع و جورش را برداشت و به حیاط رفت. نمی‌خواست صدایی بلند شود و باعث بیدار شدن دو دختر دلبند دو ساله و چهار روزه‌اش شود. لابد می‌ترسید، صدا و چهره معصوم فرزنداش باعث لرزش گام‌های استوارش شود.
لحظات سختی بود. دقایقی در ایوان خانه نشست. نگاهی به در و دیوار خانه پدری انداخت.
همیشه هنگام عملیات که می‌شد، راه می‌افتاد؛ اما این بار حال و هوای دیگری وجودش را فرا گرفته بود.
 

 

 
 

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید




ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 14 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط مهدی آئین پرست

از ویژگی های منحصر به فرد گلزار شهدای قم، تعداد زیاد شهدای خارجی است شهدای گران قدری که برای دفاع از آرمان جهانی انقلاب اسلامی ایران در جبهه های نبرد حق علیه باطل به شهادت رسیده اند و همچون ستارگانی درخشان، در آسمان شهدای بین المللی اسلامی جای گرفته اند.
آمار موجود از شهدای غیر ایرانی دفاع مقدس 4565 شهید می باشد که در این بین چندین تن از این شهدا بحرینی هستند که ندای عدالت خواهی انقلاب اسلامی را شنیده و به امام خود لبیک گفتند و با حضور در جبهه های جنگ تحمیلی در مصاف با دشمن بعثی به فیض رفیع شهادت رسیدند.





تاریخ: چهار شنبه 12 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط مهدی آئین پرست
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 40
بازدید ماه : 38
بازدید کل : 13729
تعداد مطالب : 138
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1