چه کسی حرمت خون شهدا را نگه می دارد
از خون جوانان وطن لاله دمیده

به گزارش وبسایت روشنگری از  بولتن نیوز به نقل از ابنا :

ابوهاجر «فاضل صبحی» جانشین فرمانده تیپ ذوالفقار مدافعان حرم که پس از رشادت های بسیاری در دفاع از حرم حضرت زینب (س) روز دوشنبه 25 شهریور جهت فرماندهی عملیاتی در شهر درعا "جنوب سوریه" به این منطقه اعزام گردیده بود در درگیری با تروریستهای تکفیری سوریه به درجه رفیع شهادت نائل گردید .
 

شورشیان وابسته به القاعده با شلیک دو گلوله قناسه به ناحیه کمر و قفسه سینه ابو هاجر فرمانده بزرگ و دلاور مدافعان حرم حضرت زینب(س) را به شهادت رساندند.
پس از تیپ حضرت ابوالفضل العباس، "تیپ ذوالفقار" دومین گروه مسلحی است که برای حفاظت از مراقد مطهر اهل بیت(ع) در سوریه تشکیل شده است. «ابوشهد» و «ابوهاجر» به ترتیب به عنوان فرمانده کل و معاون فرمانده، این تیپ را تشکیل داده اند.


برای دیدن عکس در سایز واقعی اینجا کلیک کنید.

پایگاه گرافیکی فاروق اعظم




تاریخ: شنبه 30 شهريور 1392برچسب:شهدای مدافع حرم حضرت حضرت زینب س,
ارسال توسط مهدی آئین پرست
ارسال توسط مهدی آئین پرست
اگرچه عنوان اینترتایمنت یا سرگرمی این روزها پوششی خوبی برای مبارزه با ج.ا.ا مابین رسانه های تصویری شده است، اما اینگونه سوء استفاده ها کارکردی چندماه و یا چندساله دارند و پس از آن است که سیمای واقعی آنها آشکار شده و مخاطب به نیت شوم آنها پی می برد.
به گزارش بولتن نیوز به نقل از ماهستیم، گویا قرار است پس از عنوان پرطمطراق «فعال حقوق بشر»، تعابیری چون «اینترتایمنت» جای خود را میان اهالی ضدانقلاب بازکند. در تازه ترین اخبار بدست آمده از رسانه های ضدانقلاب،شبکه تلویزیونی من وتو که تا پیش از این عنوان می نمود تنها در جهت سرگرمی و پخش برنامه های مستند برای ایرانیان فعالیت می کند اخباری را در صفحه خبر خود موسوم به «اتاق خبر» منتشر کرده است که پیش از آنکه جنبه اطلاع رسانی داشته باشد بیشتر به نوعی خالی کردن عقده های چندین و چندساله ضدانقلاب است!
بقیه در ادامه مطلب.............................


ادامه مطلب...
ارسال توسط مهدی آئین پرست

شهید موحد یک عادتی که داشت پشت بی‌سیم با کد حرف نمی‌زد. یکی از بچه‌ها می‌گفت: دیدم علی پشت بی سیم راحت حرف می زند. گفتم: برادر چی میگی؟! با کد صحبت کن. گفت: من موحدم، کد مد هم بیلمیرم





در هشت سال دفاع مقدس حوادثی رخ داده است که بسیاری از آن لحظه‌ها برای همیشه در تاریخ محبوس خواهد شد و کسی نمی‌تواند از آن با خبر شود. چرا که اغلب افرادی که در حین ماجرا حضور داشته‌اند یا شهید شدند و یا به نوعی از دنیا رفته‌اند. اما وقایع دیگری هم هست که در دل رزمندگانی است که هنوز به لطف خدا در قید حیات هستند و می‌توان در مورد جنگ از آنها پرسید. افرادی که رسالت‌شان ثبت آن دوره طلایی ملت ایران و ایثار فرزندانی است که در گمنامی به خون خود غلتیدند تا ذره ای از خاک کشورشان را به دشمن ندهند.
گفت‌وگویی که خواهید خواند با رزمنده‌ای است از دوران دفاع مقدس، آقای بهزاد کتیرایی که لطف کردند و با یادآوری آن روزها با ما به صحبت نشستند.


بهزاد کتیرایی هم رزم شهید علی موحد دانش

*عملیاتی که مورد توجه قرار گرفت
موفقیت در عملیات بازی دراز به لحاظ نظامی مهم بود و این پیروزی بسیار مورد توجه امام(ره)، شهید بهشتی و دیگر مسئولین قرار گرفت. به همین خاطر برای اینکه رزمندگان را خوشحال کنند و در حقیقت خسته نباشیدی بگویند برنامه دیدار با امام تدارک دیده شد. خوب ملاقات با امام بهترین چیزی بود که می‌توانستند با آن بچه‌ها را خوشحال کنند. از جمله کسانی که آن روز آمدند دست بوس امام، شهید حاج بابا، شهید حسین طاهری، شهید علی موحددانش بودند.
*شهید حاج بابا واقعا یک اسطوره بود
بنده توفیق این را داشتم که در جبهه با عزیزان زیادی برخورد داشته باشم از جمله شهید حاج بابا. او واقعا یک فرمانده و به لحاظ نظامی فردی کار بلد و شجاع بود. انگار از هیچ چیزی نمی‌ترسد، اسلحه کلاش را می انداخت روی دوشش و با چندین عراقی می‌جنگید. یک معاون افغانی هم داشت به نام سبزه‌بین که او هم انسان جالبی بود. شهید حاج بابا حتی در تاریکی شب سرش را پایین نمی‌آورد و دلاورانه می‌جنگید. کردها بسیار به شهید حاج بابا علاقمند بودند. او واقعا یک اسطوره بود.
*عرفان واقعی خانقاهش بازی دراز است
شهید بهشتی وقتی با بچه‌های بازی دراز دیدار می‌کند و احوالات عرفانی آنان را می‌بیند جمله ای را می‌گوید که: «عرفان واقعی خانقاهش بازی دراز است» اما تعبیر خانقاه برای برخی ها اشتباه جا افتاد. منظور او خانقاه یعنی محلی برای هو کشیدن نیست. بلکه منظور معنی مجازی این مکان است که در اشعار شعرای بزرگ هم به کار رفته است. بازی دراز واقعا ارتفاعات صعب العبوری بود و بچه‌ها اگر ایمانشان نبود قدرت دیگری برای فتح آن منطقه نداشتند.

بقیه قشنگه برید ادامه مطلب..............................



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 14 شهريور 1392برچسب:شهدا,
ارسال توسط مهدی آئین پرست
محمدحسین جعفریان در مراسم شهید باغبانی گفت: من به جای همه مسئولانی که اینجا نیستند مثل رئیس جمهور و وزیر از خانواده شهید باغبانی عذرخواهی می‌کنم.

به گزارش خبرنگار حماسه و مقاومت فارس(باشگاه توانا)، مراسم بزرگداشت شهید «هادی باغبانی» مستندساز و هنرجوی عرصه مقاومت در سوریه، عصر روز گذشته در سالن سوره حوزه هنری، با حضور خانواده شهید باغبانی، حجت‌الاسلام پناهیان، حسن مؤمنی‌شریف رییس حوزه هنری، مجید شاه‌حسینی از اساتید شهید باغبانی، علیرضا قزوه، علی‌محمد مؤدب، سید علی فاطمی، محمدحسین جعفریان و جمعی از هنرمندان برگزار شد.

* در این مراسم شاعران، نویسندگان، اهالی هنر و رسانه، خانواده و تنها یادگار شهید هادی باغبانی حضور داشتند.

* قبل از ورود به سالن اجرای برنامه، پارچه‌ای سفید رنگ روبروی تصویر شهید باغبانی دیده می‌شد که حاضران در مراسم، بر روی آن مطلبی می‌نوشتند و امضا می‌کردند؛ روی این پارچه نوشته شده بود، «با ولایت تا شهادت»، «باید هادی بود تا به مهدی(عج) رسید»، «برادرم هادی! با رسالتی که بر دوش دارم راه تو را ادامه می‌دهم»، «شهادتت مبارک» و...

* مراسم یادبود با قرائت آیاتی از قرآن کریم و طنین سرود جمهوری اسلامی در سالن آغاز شد.

* در این مراسم، کلیپ‌هایی از هادی در حلب به نمایش گذاشته شد و هادی با لبخند همیشگی‌اش گفت که برای مستندسازی و رفتن با سوریه پولی نگرفته است. او در این کلیپ‌ها به افقی می‌نگریست با اینکه دلتنگ رضوانه‌اش بود.

* خواهر شهید باغبانی در این مراسم، مانند زینب کبری(س) راست قامت ایستاده و به رسالتش عمل می‌کرد؛ اگرچه دلی پر خون داشت اما باید راه برادرش را ادامه می‌داد.

* حجت‌الاسلام پناهیان که از سخنرانان مراسم بود، بعد از 20 دقیقه سخنرانی در خصوص مقاومت در سوریه، وظیفه امروز همگان و مقام شهید، وقتی از روی جایگاه سخنرانی به پایین آمد، علاوه بر دیدار با خانواده شهید، بوسه‌ای نثار دستان «رضوانه باغبانی» 3 ساله کرد. 

* در این مراسم خانم افضلی برای دختر شهید هادی باغبانی شعر سروده شده‌اش را خواند.

* علیرضا قزوه که 10 دقیقه زمان برای صحبت کردن داشت، زمان سخنرانی خود را به محمدحسین جعفریان هدیه داد.

* محمدحسین جعفریان که 20 سال است با عصا راه می‌رود، در این مراسم گفت: من در سال 72 در شمال شرق افغانستان در هنگام تصویربرداری از تاجیک‌های مظلوم آنجا مجروح شدم برای همین احساس می‌کنم بین و شهید باغبانی نسبتی وجود دارد که باعث شده در این جمع حاضر شوم و سخن بگویم.

من به جای همه مسئولانی که اینجا نیستند مثل رئیس جمهور و وزیر از خانواده شهید باغبانی عذرخواهی می‌کنم. اگر چه که شهید باغبانی‌ها در سرزمینی که باید مدافعاشان باشد در اقلیت هستند. امیدوارم روزی برسد که برای مستندسازی که جانش را در دستش می‌گذارد و به جای دیگر می‌رود اهمیت قائل شویم. هم اکنون ما در تنهایی کار می‌کنیم در تنهایی شهید می‌شویم و بعد دوباره خود ما برای شهادت خود دور هم جمع می‌شویم.

* سید علی فاطمی از دوستان شهید هادی باغبانی که به مدت 4 ـ 5 هفته در سوریه به او همراه بوده است؛ در این جمع خاطراتی از هادی گفت؛ او گاهی می‌خندید و گاهی می‌گریست. او می‌گفت: «سوریه به چند دلیل در معرض حمله است و مهمترین دلیل آن این است که کمر محور مقاومتی ماست این واقعیت که پیوند ایران، سوریه و حزب الله آخرین پایگاه مقاومت در برابر تمام شرق است بسیار تکان دهنده است. شرایط سوریه طوری است که اسم ایران، اقتدار ایجاد می‌کند و می‌تواند خطوط درگیری ما را تا صدها متر در منطقه جابجا کند. آنها به رهبر معظم انقلاب «آقا» می‌گویند. بعضی دوستان می‌گویند: سوریه رزمنده نمی‌خواهد بیاییم؟ به آنها می‌گویم: الان سوریه شهید و رزمنده نمی‌خواهد بلکه شما باید انسجام خود را در همین ایران حفظ کنید.

* در پایان این مراسم که از خانواده شهید باغبانی تجلیل به عمل آمد.




تاریخ: پنج شنبه 14 شهريور 1392برچسب:شهدای رسانه,
ارسال توسط مهدی آئین پرست
به مناسبت تششیع ۹۲ شهید گمنام در روز شهادت امام صادق (ع) در تهران تصاویری از ادای احترام مقام معظم رهبری به مقام والای شهیدان در تشییع شهدا را منتشر کردیم که در ادامه مشاهده می کنید.

بقیه در ادامه مطلب..........................



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 11 شهريور 1392برچسب:شهدای گمنان,
ارسال توسط مهدی آئین پرست
امام صادق ع:
دوستان خدا آنانند که هنگامیکه مشاهده کنند،
حرامهای پروردگار را مردم حلال می شمارند،
مانند پلنگ زخم خورده غضبناک شوند.

شهادت مظلومانه قرآن ناطق، امام صادق-ع بر شما تسلیت باد.



تاریخ: دو شنبه 11 شهريور 1392برچسب:شهادت ائمه علیهم السلام,
ارسال توسط مهدی آئین پرست

فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین گفت: همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) تشییع پیکر مطهر ۹۲ شهید فقط در یک نقطه از تهران انجام خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، سردار سیدمحمد باقرزاده در گفت‌وگویی اظهار داشت: پیکرهای مطهر 92 شهید که در عملیات جست‌وجوی اخیر مناطق برون مرزی کشف شدند، همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) فقط در یک نقطه از تهران انجام خواهد گرفت.
وی ادامه داد: مراسم تشییع پیکر طیبه این 92 شهید، ساعت 9 صبح روز دوشنبه یازده شهریور ماه از مقابل پادگان سید الشهدای تیپ ویژه حضرت زهرا(س)سپاه محمد‌رسول‌الله(ص) واقع در میدان حر به سمت ساختمان قدیم مجلس واقع در خیابان امام خمینی(ره) تشییع می‌شود و سپس پیکر مطهر شهدا به ستاد معراج شهدای تهران منتقل خواهد شد.
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین یادآور شد: هویت این شهدا هنوز بررسی نشده است و این کار بعد از مراسم تشییع روز دوشنبه در ستاد معراج شهدای مرکز انجام می‌گیرد؛ در صورت تشخیص هویت، این شهدا به خانواده‌هایشان تحویل داده می‌شود و در غیر این صورت به عنوان شهید گمنام در نقاط مورد بررسی شده به خاک سپرده خواهند شد.
 پیرو نصب بنر تبلیغاتی استقبال و تشییع شهدا در برخی محله‌های تهران با مضمون تشییع شهدا در آن محلات، این مصاحبه ترتیب داده شد.



تاریخ: دو شنبه 11 شهريور 1392برچسب:شهدای گمنام,
ارسال توسط مهدی آئین پرست

http://www.habilian.ir/fa/index.php?option=com_joomgallery&func=watermark&id=152&catid=15&orig=1&no_html=1&Itemid=132

بقیه تصاویر در ادامه مطلب...................



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 9 شهريور 1392برچسب:شهدای ترور,
ارسال توسط مهدی آئین پرست
هرچه دارم از شجاعت شما داریم مادرم فارین به شما
افرین به شجاعتت مادرم خدا وند هدیه  ( قبرانی تو) قبول کند که در راه اسلام به خدا دادید  .  شما شیر زن هستید این رادر عمل  ثابت کردید مادرم.



تاریخ: پنج شنبه 7 شهريور 1392برچسب:مادران شهدا,
ارسال توسط مهدی آئین پرست

ماشالله بنازم به این قد و بالا ، نگاهش کن ! عجب هیبتی دارد . صد الله اکبر

این ها رو از زبان مادرش شنیدم ، بعد ها فهمیدم که قرار است به عضویت تیم ملی بسکتبال در بیاید.

اما او می گفت : دوست ندارم سنگینی ام برای کسی درد آور باشد ، دوست دارم سبک ترین شهید عالم باشم.

.

.

.

پدر و مادرش را صدا زدند که بروند جنازه پسر شهیدش را تحویل بگیرند... 

امان از دل مادر .. به مادرش چه بگویم .. وای به پدرش چه بگویم..

حاج خانم این پلاستیک ، جنازه پسر شماس .. پسرتون توی جبهه بهش خمپاره اصابت کرده و  ...

و پسرتون پودر شده .. 

.

.

.

اما آخرین جمله پدر شهید همه را میخکوب کرد:

به تمام دشمنان ایران و اسلام بگویید؛

افتخارم این است که پسرم سرباز خمینی است و این را به عالمی نمی فروشم.

 




تاریخ: پنج شنبه 7 شهريور 1392برچسب:خاطرات شهدا,
ارسال توسط مهدی آئین پرست

شهید مرتضی مطهری,والپیپر مذهبی,شهدای شاخص,MOTAHARI PICTURE,motahari wall paper,عکسهای شهید مطهری

بقیه عکسها در ادامه مطلب.........................



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 5 شهريور 1392برچسب:شهید مطهری,
ارسال توسط مهدی آئین پرست
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 26
بازدید کل : 13717
تعداد مطالب : 138
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1