دردل فرزند جانباز گوش کنید قضاوت کنید عزیزانم.
چه کسی حرمت خون شهدا را نگه می دارد
از خون جوانان وطن لاله دمیده

 

انصاف یک جانباز با داشتن عزام  به جبهه  و گواهی مجرو حیت اسباب بازی  بنیاد  جانبازن  بشود . جانبازهای عزیز مان  که برای خدا  رفته اند جبهه   الان  ناتوان هستند. دل شکسته هستند .سر خود را پیش دکتر ها  خم کند تا دکتر های زمانه جبهه ندیده بنیاد  جانباز ها را مثل نخ کند از سوزن عبور دهد ابروشون ببرد  درصد بزنند . هر گز این ارزو را کار مندان بنیاد شهید جانبازان به گور خواهند برد انشالله. این میز مقام دنیا  و پول ثروت کاخ نشینی مال شما بنیاد نشین ها  . ما مثل پدرم حضرت علی می خواهیم ازاد  بی ریا زندگی کنیم  فقط تابع  ولایتیم . شما دل امام عصر.  امام خامنه ای و خانواده شهدا و جانبازان به درد اوردید. دنیا پرستان خوارج.
و اما دشنان ما از این دلاوران می ترسند  که جانباز  هستند  همیشه به فکر  اسلام وطن هستند  نگاه کنید
 
به گزارش به نقل ازمشرق، در پي انتخاب مجدد "باراك اوباما" به عنوان رئيس جمهور ايالات متحده، وی در اولين حركت سياست خارجي خود به بهانه نقض حقوق بشر، عدم آزادي بيان و محدوديت هاي اينترنتي و ارتباطي در ايران، اقدام به تحريم كردن اشخاص حقيقي و حقوقي و همچنين بعضي از نهادهاي دولتي و غير دولتي كرده است.

در همین راستا وزارت خزانه‌داری آمریکا روز پنج‌شنبه، ۱۸ آبان‌ماه، در بیانیه‌ای اعلام کرد که هفده فرد و نهاد حکومتی در ایران را  تحریم کرده است.

 
شهادت کودک شیعه سوری حقوق بشر امریکا
سر بریده شدن بچه شیعه سوری به دستور امریکا توسط وهابیان  حقوق بشر امریکای

اسامي اشخاص تحريم شده

در سندي كه به تأييد اوباما رسيده است، در ميان اسامي ذكر شده نام اشخاصي همچون "سردار علي فضلي"، "سردار اسماعيل احمدي مقدم" فرمانده نيروي انتظامي، جناب آقاي " رضا تقی پور " وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و آقاي "رسول جليلي" عضو شوراي عالي فضاي مجازي به چشم مي خورد.

جانم فدایت عباس زمانه  اجرکم  عندالله دلاور سردار علي فضلي


جانم فدایت اجرکم عندالله سردار اسماعيل احمدي مقدم


زنده باشی دلاوراجرکم عندالله  آقاي رضا تقي پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات


اجرکم  عند الله  دلاوررسول جليلي عضو شوراي عالي مجازي
دشمن ناراحت کردید  این سخن امام  خمینی بود  هر وقت دشمن از شما نارحت شود بدانید کار تان خدای است  افرین به شما دلا وران  

اسامي نهادهاي تحريم شده

در كنار نام اشخاص حقيقي و حقوقي ذكر شده در اين سند، نام نهادهاي همچون دانشگاه امام حسين (عليه السلام)، هيئت نظارت بر مطبوعات، دانشگاه علوم پزشکي بقيه الله(عج)، شركت پيك آسا، شركت امن افزار گستر شريف، مرکز بررسی جرائم سازمان یافته (گرداب)، شركت تهران گسترش ، شركت ملي نفت ايران ، محمد مینایی از اعضای سپاه پاسداران و چند تن از اعضای کتائب حزب الله عراق به چشم مي خورد.

 

در همین حال "ویکتوریا نولند" سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اظهاراتی ادعا کرد که این اقدامات در راستای تعهد آمریکا برای مقابله با سو استفاده مقامات ایران علیه شهروندان انجام داده است.

  چه زیبا بیان کرده خدا وند ان حزب الله هم الغالبون آینده از آن حزب الله است

حزب شیطان رفتنی می باشد انشالله           

رسانه های رژیم صهیونیستی صحنه هایی از وحشت”گلعاد آردان” وزیر محیط زیست رژیم صهیونیستی در کنار یکی از دیوارها در شهر بئر السبع را پس از شنیدن صدای آژیر خطر منتشر کردند.

کانال ده رژیم صهیونیستی افزود: آردان در سفری برائ ارزیابی خسارات ناشی از حملات موشکی مقاومت فلسطین و نیز کاستن از خشم اسرائیلی هایی کە زندگی روز مره آنها بە سبب موشکباران مقاومت بە تلافی تجاوزات بی رحمانه صهیونیستها، مختل شده است، بە شهر بئرالسبع سفر کرده بود.

المنار در ادامه می نویسد: شهر بئر السبع از ابتدای عملیات نظامی در غزه با دهها موشک مقاومت فلسطین هدف قرار گرفته است.

این حملات در حالی صورت می گیرد کە سامانه گنبد آهنین در این شهر نصب شده است با وجود آن موشکهای مقاومت فلسطین یکی پس از دیگری در این شهر فرود می آیند.

المنار می افزاید: در صحنه دیگری کە کانال ده تلویزیون رژیم صهیونیستی منتشر کرد عمیر پرتس از حزب کار و وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی در کنار یکی از دیوارها از ترس موشکها پناه گرفته است.وی بە یکی از شهرهای جنوبی فلسطین اشغالی رفته بود.



منبع: تصاویر وزیران وحشت زده اسرائیلی از موشک – جديدترين اخبار ايران و جهان ممتاز نیوز

فرزند شهید جانباز سید مرتضی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 21 بهمن 1391برچسب:شهدا ,جانبازان,
ارسال توسط مهدی آئین پرست
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 32
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 32
بازدید ماه : 250
بازدید کل : 13941
تعداد مطالب : 138
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1