چه کسی حرمت خون شهدا را نگه می دارد
از خون جوانان وطن لاله دمیده

همین تربت پاك شهیدان است كه تا قیامت مزار عاشقان و عارفان و دلسوختگان و دارالشفای آزادگان خواهد بود. امام خمینی(ره)




تاریخ: جمعه 22 دی 1391برچسب:مزار شهدا,
ارسال توسط مهدی آئین پرست

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ناصرون از هرمزگان؛ همیشه بادوستان قرار می ذاشتیم می رفتیم  کربلای 5 ..........لابد تعجب می کنید از شنیدن اسم کربلای 5 !! توی هر شهری برای جوون ها یه جایی پاتوق میکنن، توی شهر ما (بندرعباس) هر جایی رو نگاه کردیم و رفتیم به دلمون ننشست، ما یه جمعی بودیم که فقط یه جا دلمون آرووم می شد اونم یه قسمت از مصلی بود (مصلایی که سال ها نصفه و نیمه مونده بود که تکمیل بشه و گمان نکنم ........... مهم نیست) یه گوشه از این مصلی قبور هشت شهید گمنام بود که ما بهش می گفتیم کربلای 5 و خیلی اونجا برامون دوست داشتنی بود ولی امروز ظهر اتفاقی خبری (لینک) دیدم، باورم نمی شد به چند تا از بچه ها زنگ زدم و قرار شد خودمون بریم ببینیم چه خبره ؟؟؟

این تصویر قبل از تخریب و حفر دور قبور شهداست

بقیه در ادامه مطلب...................



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 21 دی 1391برچسب:مزار شهدا,
ارسال توسط مهدی آئین پرست
در این فایل صوتی صحبت های حاج احمد کاظمی لحظاتی قبل از شهادت ضبط شده و در ادامه ی نوار قسمتهای دیگر از صحبت های شهید کاظمی در مورد شهادت و دوستان شهیدش
فرهنگ نیوز : در طول کل نوار صدای بوق هشدار شنیده میشه ، آنچه در فسمت ابتدایی این نوار می شنوید به صورت زیراست :
 
 
صدای حاج احمد
بسم الله الرحمن الرحیم ، ساعت -ده - و نُه و سی و پنج دقیه اس حدود یکساعت و سی دقیقه اس رو آسمونیم ، موتور نداریم و با سلام و صلوات ایشاالله میریم می شینیم ارومیه و ایشاالله که بخیربگذره ، اشهد وان لااله الا الله و اشهدو ان محمد رسول الله
یکی از حاظرین : صلوات بفرستین{صلوات دسته جمعی}اللهم صلی علی محمدوآل محمد
و دوباره صدای حاج احمد یا علی ابن ابی طالب ، یا علی ابن ابی طالب ، یا حسین
۶۷۴.۸۲ KB | دانلود فایل



تاریخ: پنج شنبه 21 دی 1391برچسب:سردار شهید احمد کاظمی,
ارسال توسط مهدی آئین پرست

به گزارش خبرنگار حماسه و مقاومت فارس (باشگاه توانا)، یادمان‌هایی که از دوران دفاع مقدس بر جای مانده و خاطراتش در ذهن اهالی آن روزها ماندگار شده است، کم نیستند؛ یکی از این یادمان‌ها «پادگان دوکوهه» است که محل استقرار رزمندگان لشکر 27 محمد رسول‌الله (صلی‌‌الله علیه و آله)‌ بوده است؛ جایی که لشکریان حضرت رسول ساعت‌ها و روزهای بسیاری را در کنار هم آماده پرواز شدند.

امروز هم اگر به دوکوهه سری بزنیم هنوز هم راوی خاطرات تلخ و شیرین حضور رزمندگانش است؛ مشابه پادگان دوکوهه در جنوب، «پادگان ابوذر» است که در غرب، میعادگاه رزمندگان غرب و شمالغرب بوده که این روزها به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به عنوان یکی از یادمان‌های دفاع مقدس حفظ و بازسازی شده و تلاش می‌شود تا از گزند آسیب‌های طبیعی در امان باشد تا جای خود را در گنجینه دفاع مقدس حفظ کند.

بقیه در ادامه مطلب....................



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 21 دی 1391برچسب:یادمان شهدا,
ارسال توسط مهدی آئین پرست

خبرگزاری فارس: جلسه فرماندهی در یکی از مقرها تشکیل می‌شد؛ دستور رسید، هیچ کس بدون کارت شناسایی وارد نشود. من به اتفاق یکی از بچه‌هایی که بچه یزد بود نگهبانی دم در را به عهده گرفتیم.

خبرگزاری فارس: وقتی شهید خرازی را به مقر راه ندادند
بقیه در ادامه مطلب.....................


ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 20 دی 1391برچسب:شهدا,
ارسال توسط مهدی آئین پرست
به گزارش بي باک به نقل از جهان نیوز، بنابر این گزارش، این سایت حاوی اطلاعات کاملی از زندگی و شهادت این دانشمند هسته ای کشورمان، از جمله تصاویر منتشر نشده، خاطرات، نامه ها و دست نوشته های وی است.

همچنین مجموعه کاملی از کلیه کلیپ های صوتی و تصویری، پوسترها، اشعار، دلنوشته ها و اخبار مربوط به شهید مصطفی احمدی روشن در این پایگاه اینترنتی گردآوری و در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

این و بسایت که به همت جمعی از دانشجویان و جوانان علاقمند به آن شهید بزرگوار طراحی و راه اندازی شده است، هم اکنون به آدرس www.mostafayeshahid.ir در دسترس عموم قرار دارد.

مصطفی احمدی روشن از دانشمندان هسته ای کشورمان صبح روز بیست و یکم دی ماه سال گذشته در حالی با خودروی شخصی خود در حال حرکت به سوی محل کارش بود، به وسیله یک بمب مغناطیسی هدف ترور قرار گرفت و به اتفاق همراهش رضا قشقایی به درجه رفیع شهادت نائل گشت.



تاریخ: چهار شنبه 20 دی 1391برچسب:شهدای علمی,
ارسال توسط مهدی آئین پرست

به گزارش فرهنگ نیوز: هشت سال دفاع مقدس به عنوان یک درس و تجربه بسیار گران قیمت، که به قیمت خون صدها هزار شهید و خسارات فراوان به دست آمده است، می تواند در زمینه های گوناگونی مورد استفاده قرار گیرد.

شهر هویزه را به سهام خیام هم می شناسند، دختری که ۸ مهر ۵۹ با عراقی ها درگیر شد. سهام به عراقی هایی که موقع برداشتن آب مزاحمش شدند، گفت مگر شمر هستید که نمی گذارید آب برداریم؟ آن ها هم گلوله ای به پیشانیش زدند و شهیدش کردند. مردم خشمگین شدند، راه پیمایی کردند، به عراقی ها حمله کردند و شهر را آزاد کردند. هویزه از آن روز تا دی ماه ۵۹ آزاد بود و دی ماه دوباره اشغال شد.

عملیات هویزه که در نتیجه نا هماهنگی و عدم تجربه نیروهای خودی پس از پیروزی اولیه به شکست انجامید، می تواند عبرتی باشد برای عبرت گیران. در این عملیات علیرغم فداکاری و از خود گذشتگی شهید سید محمد حسین علم الهدی و نیروهایش در نهایت هویزه به دست اشغالگران بعثی افتاد.

بقیه عکسها به همراه لینک دانلود فیلم در ادامه مطلب...............



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 19 دی 1391برچسب:شهدا,
ارسال توسط مهدی آئین پرست

جسد سالم شهيد پس از 13 سال+تصاوير

;vfghdd lpsk hplnd░▒(پایگاه مداحی کربلایی محسن احمدی)▒░

روزی است مثل روزهای دیگر. هشتصد شهید را مردم تشییع کرده و بردوش می برند تا محل معراج شهدای تهران. سخنرانی می شود. سینه زنی، مداحی و خداحافظ. من نمی روم. طبق روال همیشگی می مانم تا سوژه شکار کنم. زمزمه ای میان بچه های معراج است. می گویند: سه تا از شهدا گوشتی هستند ... بدن شان سالم است ...

جا می خورم. خیلی جالب است پس از سیزده سال، بدن سالم باشد. می روم سراغ شان. سراغ حاجی بیرقی مسئول معراج شهدا؛ قبول نمی کند که عکس بگیرم. سراغ همه می روم. سید حسینی، رنگین و هر کس که می شناسم. نمی شود. آخرش حاجی بیرقی می گوید:
حالا برو تا بعدا ببینم چی می شه ...

بقیه مطلب و تصاویر در ادامه.....................



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 19 دی 1391برچسب:شهدا,
ارسال توسط مهدی آئین پرست
سردار شهید حاج احمد کاظمی در سانحه سقوط هواپیما به همراه تنی چند از یارانش در 19 دی 1384 به فیض شهادت نائل شدند.
به گزارش 598 به نقل از تابناک، این فرمانده دلیر سپاه پاسداران که در سالهای جنگ دلاوری های فراوانی را از خود نشان داده بود سالها فرمانده نیروی هوایی سپاه پاسداران بود و در سال 1384 در سانحه سقوط هواپیمای فالکن به فیض شهادت نائل شدند. 
گزارش تصویر زیر نگاهی دارد به فراز های مختلف زندگی ایشان
 
تصاویر دوران نوجوانی و انقلاب از سردار شهید احمد کاظمی

بقیه تصاویر در ادامه مطلب................



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 19 دی 1391برچسب:شهدا,
ارسال توسط مهدی آئین پرست

خبرگزاری فارس: فرمانده گردان، مأیوس و نگران از جای برخاست و در میان گلوله‌ها و ترکش‌ها ایستاد و فریاد زد: «هر که قصد دیدار امام حسین(ع) را داره، بسم الله». صدای یا حسین(ع) و یا زهرا(س) از هر نقطه‌ای برخاست. اولین داوطلب اعلام آمادگی کرد و به دنبال او ۶ نفر دیگر نیز مهیا شدند.

خبرگزاری فارس: «دوعیجی» چگونه قتلگاه تانک‌های بعثی شد
 
بقیه در ادامه مطلب.......................

 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 19 دی 1391برچسب:شهدا,
ارسال توسط مهدی آئین پرست
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 37
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 37
بازدید ماه : 255
بازدید کل : 13946
تعداد مطالب : 138
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1